Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zikoO | użytkownik

imię i nazwiskoRadosław Socha adresWarszawa zarejestrowany08.02.2006 @15:07:59 ostatnio na stronie18.11.2012 @12:05:33
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.zstudio.glt.pl Gadu-Gadu5893969
digarty35 komentarze268 posty na forum1

komputer / sprzęt
... b.dobry :P

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Defect    06.07.2007 @16:33:38
Wiec tak. Osobiscie bym zostawil 3 swinki i pokazal je w calosci. Na dole albo z boku, ladnie zakomponowane typo i na gorze w tym dymku steczek Wiekszej filozofii nie potzreba, a illustracja i pomysl sa na prawde fajne pzdr.
~blactree    06.07.2007 @16:29:48
2ga ?
~blactree    06.07.2007 @16:23:07
bawiaj sie w IL
lepsza manipulacja krzywymi.
no wiesz jedna raczka na myszce druga na klawiszach
~Isabele    31.05.2007 @18:21:39
Nie ma za co
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~palarek    19.05.2007 @20:35:26
z tym to roznie bywa... kiedys byly wylacznie brushe no nie liczac nieba, mgly i paru innych spraw...
teraz postacie robie sam w pewien sprytny sposob ;]
ogolnie te grafiki nie powalaja ale lubie czasem sobie pokombinowac
~kasiasz89    05.05.2007 @23:34:56
dzięki bardziej się fotoszopem i grafiką bawię, niż chcę tworzyć coś profesjonalnie, dla mnie ten program to skarbiec bez dna, każdego dnia wynajduję nowe opcje i tworzę 20 wersji jednej grafiki i zastanawiam się godzinami która jest najfajniejsza
_______
*temu, kto odbiera przekaz, pozostała resztka wolności:
wolność odczytania go w inny sposób. [U.Eco]
~arashi20    05.05.2007 @23:31:01
nie moze byc zadnej lezki mialo byc w stylu ninja jeszcze jedno foto jest
~arashi20    05.05.2007 @23:21:32
hehehe ales przycukrzyl :P, no co do profesjonalizmu to daleka droga :D, ale foto nie najgorsze, zapraszam do siebie .
~kasiasz89    01.05.2007 @17:36:08
dziękuję to miło że się podoba w grafice jestem nagim amatorem xD
_______
*temu, kto odbiera przekaz, pozostała resztka wolności:
wolność odczytania go w inny sposób. [U.Eco]
~psyhe    08.03.2007 @17:26:37
W sumie nie przyszło mi to do głowy,bo robiłam to w chwile i nie zastanawiałam się, chciałam miec po prostu coś fajnego;p Ale słuszna uwaga ,na pewno wykorzystam ją przy następnym projekcie, jesli mnie najdzie coś na zmiane tapetki ;p Dzieki wielkie za ocenke
_______
Everything's blue / In this world / The deepest shade of mushroom blue /
All fuzzy
Spilling out of my head
~Alexx7    28.02.2007 @15:23:29
no tak..ale kiedyś trzeba zacząćdzięki
~palarek    28.02.2007 @12:17:22
yhy... no spoko jak bedzie gotowe to zapodaj linkiem ;]
pzdr
~palarek    28.02.2007 @12:09:28
a co to za stronka bedzie ;> ?
ogolnie o prison break?
~justek    24.02.2007 @14:22:45
spoko dzieki za odpowiedz dobrze ze powiedziales o co w tej pracy chodzi teraz to moge zrozumiec i stwierdzic ze jest niezle pozdrowionka :D
~justek    24.02.2007 @09:20:56
znasz moze damiana socha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~galaxy    20.02.2007 @21:51:31
Witam, witam
-Saffela    19.02.2007 @08:35:33
Dziękujępozdrawiam
~kotlowniafotografii    18.02.2007 @21:39:47
poslalem wiadomosc ale nie wiem czy prawidlowo...
_______
życie jak w madrycie

http://www.photology.pl
~keid    17.02.2007 @23:36:40
nieprędko :P
~keid    17.02.2007 @10:47:22
-davidp    16.02.2007 @23:21:02
Dzięki za link ;]
+KasiaGieron    16.02.2007 @15:16:21
bardzo mi miło, że Ci się podoba moja praca
pozdrawiam
~k84    01.02.2007 @22:11:58
_______
zdradliwa wena raz jest a raz jej nie ma
~batyskaw    26.01.2007 @16:07:26
oczywiscie. chociazby moja praca nightwarrior. jest stara na maxa i tez kilka brushy wykorzystalem. no a sie podoba. no nic pozdrawiam.
_______
Fotografia- http://www.batyskaf.digart.pl
~shizm    23.01.2007 @19:46:23
Bo tak jest Skrypt jest gotowy tylko ulepszany systematycznie a pod niego robiona jest grafika w zależności od klienta.

A skrypt mogę Ci polecić jeden. OSC Milstone bo nasz polski OSC nie nadaje się do niczego Ale z Milstonem będziesz miał duuużo zabawy zanim go spolonizujesz.

To będzie jakiś duży sklep? Bo wtedy już nawet Milstone nic nie da
_______
Szczegóły stanowią o doskonałości.
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt